🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوانئ

(ثبت: 227689) خرداد 20, 1399 

جوانی

جوانی همچو برق و باد طی شد

بهاری بود، ای بیداد، دی شد

اگر شهر است، شهری بود آباد

زبانزد شد، ورای ملک ری شد

وگر اسب است، اسبی بود رهوار

چطور آن مرکب قبراق پی شد؟!

درختی بود سر سبز و تناور

نفهمیدم چگونه همچو نی شد؟

ندانستم که بستانند ش از من

ولی افسوس و صد افسوس، ای، شد؟

بلاتردید دری بود نایاب

بدستم کی رسید؟ از دست کی شد؟!

#رضا_زمانیان_قوژدی

۹۹/۰۳/۱۹  مرتکب شدم

 

 

 

 

​​​

نظرها 12 
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سپیده طالبی

    خرداد 20, 1399

    سلام و عرض ادب استاد بزرگوار
    سروده ای زیبا بود و دلنشین
    دلتان پر امید باد و پدرام باشید🌺

    • رضا زمانیان قوژدی

      خرداد 21, 1399

      سلام بانوی شاعر و فرهیخته.
      نگاه پر مهرتان زیباست.
      بر من منت نهادید با حضور گرمتان.
      بمانید

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 20, 1399

    درودتان
    استاد ❤️🙏

    • رضا زمانیان قوژدی

      خرداد 21, 1399

      سلام و هزاران درود بر استاد عزیزم.
      متشکرم که شاگرد نوازی می فرمایید.
      در انوشا کم رنگ است حضور موثر و آموزنده تان.
      بمانید

  4. درود هاااااااا برادر استادم

    عالی بود🌺🌺🌺

    • رضا زمانیان قوژدی

      خرداد 21, 1399

      استاد رازلیقی ، سرور گرامی ام، سلامی از اعماق قلبم بر شما یار مهربان.
      سپاسگزارم

  5. اسماعیل علیخانی

    خرداد 22, 1399

    سلام الله ما کر الیالی
    علیکَ، شعرتان هم بود عالی
    پاینده باشید🌺🌺🌺🌺🌺

    • رضا زمانیان قوژدی

      خرداد 23, 1399

      درود استاد اسماعیل خانی
      چه کامنتی نهادی در«جوانی»
      مرا آورده ای با آن سر ذوق
      بداهه گوی خیل شاعرانی
      #رضا_زمانیان_قوژدی

  6. طارق خراسانی

    خرداد 23, 1399

    سلام

    بوی جاودانگی میدهد

    عالی ست

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👌🌿

    • رضا زمانیان قوژدی

      خرداد 23, 1399

      درود استاد طارق عزیزم.
      نظر لطف شماست.
      علت آن است که این موضوعات، جزء لاینفک حیات آدمی است.
      مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا