🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوانی

(ثبت: 254527) دی 13, 1401 

 

از حرف های عاشقانه
پر بود
ذهن خالی کوچه های قرار
و زنگ تلفن
صیحه برانگیختن از
گور انتظار

 

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    دی 13, 1401

    سلام
    و شاید صور هم بتوان گفت به جای صیحه
    هرچند صیحه آهنگ مطابق تری داره اما بین برخواستن از گور با صور ، قرابت بیشتری ست

  2. سلام و درود و خدا قوت

  3. جواد مهدی پور

    دی 14, 1401

    درود بر شما جناب ظهوری آرام

    زنده باشید

    💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا