🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوخه ی اعدام

(ثبت: 267536) بهمن 16, 1402 

 

صدایت کرد

تنم لرزید

دوباره جوخه ی اعدامِ چشمانت
به سمتِ صورتش چرخید

به شلّیکِ نگاهی که بر او کردی
دلم در خونِ خود غلطید

هنوز ته مانده جانی مانده بود امّا
به آن “جانم” که گفتی با رقیب، عمداً

به آن صحبت وَ خندیدن
زدی تیرِ خلاصم را

من و این حکمِ تکراری
من و چشمانِ پر باران
چه دردی دارد این اعدامِ بی پایان…

صدایت میزند

جانا

بده فرمانِ آتش را…

 

حمید گیوه چیان

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 16, 1402

    درود بر شما با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  2. معین حجت

    بهمن 17, 1402

    درود بر طبع شیرین تان جناب گیوه چیان …
    فقط توجه داشته باشید که اشعار نمایی و سپید نیز دارای وزن درونی در هر سطر است که باید با سایر سطرها در یک آوا قرار گیرد …
    مثلا سطر پنجم کلمه هنوز، سکته ایجاد می کند …
    البته این سروده مابین نیمایی و کلاسیک گیر کرده است و به نظر من بهتر است به یک سروده موزون کلاسیک تبدیل گردد …
    موفق باشید …🌺🌺🌺

    • حمید گیوه چیان

      بهمن 17, 1402

      درود بر جناب حجت عزیز و نازنین
      روزتان بخیر
      سپاس بی پایان از حضور پر مهر و بذل توجه و بازگویی نکات ارزشمندتان. خیلی خیلی از محبتتان سپاسگزارم
      مهرتان ماندگار
      در پناه خدا شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏❤️❤️❤️🌺🌺🌺

  3. احمد محسنی اصل

    بهمن 19, 1402

    درود و عرض ارادت محضر دوست زیبا سخنم جناب گیوه چیان
    از قلم هنرمندتان سروده ای ارزشمند خواندم و بسیار محظوظ شدم
    عید مبعث مبارک باشد
    برقراری وجودتان را ارزوست 🌺🌹🌺

    • حمید گیوه چیان

      بهمن 19, 1402

      درود بر شما جناب محسنی اصل بزرگوار و عزیز
      منت گذاشتید استاد
      سپاس بی پایان از حضور گرم و با محبتتان
      بنده هم این عید بزرگ را به حضرتعالی تبریک عرض میکنم.
      امیدوارم در سایه ی الطاف الهی شاد و سلامت باشید.
      مهرتان ماندگار استاد🙏🙏🙏🌹🌹🌹💐💐💐

  4. برهان جاوید

    بهمن 20, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا
    🌺🌺🌺

    • حمید گیوه چیان

      بهمن 20, 1402

      درود بر جناب جاوید عزیز و بزرگوار
      بسیار بسیار سپاسگزارم از اینکه منت گذاشتید و دلنوشته ی این حقیر رو خواندید.
      مهرتان ماندگار جناب جاوید عزیز🙏🙏🙏❤️❤️❤️💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا