🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جورچین دل

(ثبت: 214066) شهریور 7, 1398 
جورچین دل

دلم را جور میچینم
خدا را چه دیده ای
شاید یک روز
به جای دوست داشتن
دوست داشته شوم.

#دنیا_تیموری
۹۸/۶/۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 7, 1398

    سلام و درودها

    سرکار خانم تیموری

    دوست داشتنی ها دوطرفه باشد بهتر است چرا ؟ ناامید ….

    دست مریزاد

    تقدیمی : 💐

    نیمه پنهان را ، نگاهی ، گر کنی
    خود ببینی بین مایی چون منی

    بین اویی من یکی مایی شویم
    با هم اویی ، فارغ از ، دنیا دنی

    ولی ال بایبوردی

    07 / 5 / 1398

    🌿🌿🌷🌺🌷🌿🌿

    • دنیا تیموری

      شهریور 11, 1398

      استاد بایبوردی عزیز
      واقعا باعث افتخار منه که همواره نگاه و نظر ارزشمند شما همراه اشعار من هست.
      زنده باشید به مهر🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 8, 1398

    سلام عزیز جان بابا

    همیشه دوست داشتنی بوده و هستی

    چقدر لطیف حرف دلت را زدی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • دنیا تیموری

      شهریور 11, 1398

      سلام خدمت استاد عزیزم.
      مرسی از محبت و عشق شما.
      امیدوارم همیشه مانا و سلامت باشین🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. امیر جلالی

    شهریور 10, 1398

    چه دوست بدارم و چه دوست داشته شوم ، هر دو خبر از تولد عشقی می دهند که نهایتش معلوم نیست… زیبا بود و درود بر شما

  4. دنیا تیموری

    شهریور 11, 1398

    مینای عزیزم،مرسی از نگاه و نظرت…و سپاس فراوان از متن تقدیمیت😙🌹🌹🌹🌹

  5. جواد مهدی پور

    شهریور 11, 1398

    گفتگوی عشق را من در میان انداختم
    ز ین سبب از روز اول دوست می دارم تو را

    سلام و احترام بانو تیموری گرامی

    زیبا سرودید

    زنده باشید و دوست داشتنی تر

    درود هااااااا
    💐

    • دنیا تیموری

      شهریور 13, 1398

      درود و سپاس خدمت شما.
      خیلی خوشحالم که با نگاه پر مهرتون پرونده باز اشعار من رو پیگیری میکنین….مانا و سلامت باشین🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا