🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوشش عشق

(ثبت: 269256) اردیبهشت 1, 1403 

 

امروز را گم کرده ام ؛ در روزهای پیش از این
سرگشته ام چون موجها ؛ حالا بیا حالم ببین

در جستجوی آرزو ؛ از مرزها هم رد شدم
از بیقراری بد شدم؛ من خوب بودم قبل از این

شاید میان قلب تو ، محبوس شد رویای من
ماندم من و آوارگى ؛ دنیای من؛ من را ببین

دردم دگر دلواپسی است در روزهای پیش رو
در آرزو غرقم مکن؛ جانا همین آٰنْ را ببین

انگار من دادم به باد ؛ سر را به راه عشق تو
اندیشه ات شد جان من، تا لحظه هاى واپسین

من مست بودم قبل تو؛ حالا ولی دیوانه ام
ای درد بی درمان من؛ درمان شو و دردم بچین

تو آن پری رویی شدی؛ کز تو‌گریزم هيچ نیست
انگیزه ی فردای من ؛ در عشق میجوشم، همین

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امین غلامی

    اردیبهشت 1, 1403

    تکه نانی به دستش دادم.
    چقدر خوشحال شد…
    به گمانش که دنیا، به دستش دادم.
    قیمت نان همی، درهمی بیش نبود.
    به گمانش که همه دارو ندارم، به دستش دادم.
    زیر لب زمزمه میکرد، خدایا شکرت.
    به گمانش که خدا را، به دستش دادم.

    اسممو تو گوگل سرچ کنید
    امین غلامی (شاعر کوچک)
    و از شعرهام در سایت های مختلف دیدن کنید. با سپاس….

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 2, 1403

      سپاس که مرا مهمان طبع سرشارتان کردید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا