🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوهر باران

(ثبت: 241176) مرداد 22, 1400 

جوهر باران

بیهوده نیست اینهمه دیوانه ات شدن
آتش به جان و واله و پروانه ات شدن

عالم اسیر تاب و تب شرح آرزوست
از بامداد غمزه ی جانانه ات شدن

ای پادشاه تشنه لبان خود چه کرده ای
با عاشقان ساحت مستانه ات شدن

وز عطر و بوی شربت اَحلی’ مِنَ العَسَل
با شهد جرعه جرعه پیمانه ات شدن

نازم تو را که جوهر باران دیده را
بردی به فصل شبنم دُردانه ات شدن

بعد از تو خاک بر سر دنیا کنم اگر
حرفی زند ز حرمت کاشانه ات شدن

با ما که دل به مسلک و کیش تو داده ایم
هرگز مجو نشانه ی بیگانه ات شدن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 22, 1400

    🌿سلام بر تندیس ایمان، حسین جانم🌿

    سلام
    مثل همیشه عالی و ارزنده
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. فرخنده عابدینی

    مرداد 24, 1400

    درودها استاد
    ‌ بسیار زیبا و دل انگیز بود🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا