🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حبّ حیدر

(ثبت: 230125) مرداد 14, 1399 

 

نفس تا یار من باشد ، نکوبم دربِ دیگر را
چه غم دارد کسی چون من که دارد حُبّ حیدر را

خدا را شاکرم هر دم ، تَولّای علی دارم
ندارم من نشان از شاهِ برحق غیر صفدر را

نگردد هیچ کس را آتش دوزخ بر او کاری
کَشند سُرمه به چشم خود چو خاک پای قنبر را

به یک شب در چهل منزل ، اگر مولا شود حاضر
ویا با دست خود از جا کنَد دَربی زِ خیبر را…

چه شکّی شیعه اش دارد چو بشناسد ولیّ خود
شفاعت آرزو دارد چو من ، فردای محشر را

نه توهینی به کس دارم ، نه لعنت میفرستم من
کلاه خویش قاضی کن ، که دارد حقّ منبر را

دو شاهد میشود برهان ، برای ادّعاهایت
هزاران شخص بیعت کرد و منکر گشت محضر را !!

یقینن بی تَولّایش وضویت هم بُوَد باطل
مگر در خوابِ خود بینی ، بهشت و حوض کوثر را

مرا همراه با شیرش ، صفای مرتضی داده
برای شکر این نعمت ، ببوسم دست مادر را

حسن نبی جندقی (تنها)

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 14, 1399

    یا علی❤️🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 14, 1399

    نبی، گر جانشین خواهد، چرا چار؟

    پس از این چار هم شکّ است ناچار

    اگر حقّ است این، جاری ست تکرار

    اگر حق نیست، دل بر چار نسپار!

    • حسن نبی

      مرداد 14, 1399

      علی مع الحق و الحق مع العلی

      🙏🏼🙏🏼🙏🏼💐💐🙏🏼🙏🏼🙏🏼

  3. رسول رشیدی راد

    مرداد 15, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای نبی
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ
    بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      مرداد 15, 1399

      درود جناب رشیدی راد

      ممنونم 🙏🏼🙏🏼

      انشاالله از پیروان حقیقی مولا بمانیم تا نفس هست🙏🏼🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا