🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حجر اسماعیل ..

(ثبت: 1843) تیر 7, 1395 

بسمه تعالی

آبروی کعبه را  در آب زمـزم  دیده ام

از صفا تا مروه آدم زاده ها کم دیده ام

پای اسماعیل را با دست هاجر بسته اند

من ولی در حجر اسماعیل  آدم دیده ام

چشم ابراهیم را در ذبح اسماعیل خــــــود

لحظه ای از روی احساس شعف ، نم دیده ام

عاشق دیوانه را  در گوشه ی میخانه هــا

بارها از عاقل فرزانه  اعــــــلم دیده ام !

اهل کرمان نیستم اما نمی دانم چـــــــرا ؟

در تپش های دلم  پس لرزه ی بم دیده ام

لــــرزه بر اندام من اندازی  ای آیینه رو

عکس خود را با تو در آیینه باهم دیده ام

من ندیدم مادرم  سر را به زانویش نهد

قدّ  او را در فراق لاله اش  خم دیده ام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):