🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار جواد مهدی پور

بسمه تعالی

تا غائله ی فصل خزان ست در این باغ

غزل

خوانش: 542

سپاس: 16

تعداد نظر: 35

 

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 231

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

استقبالی از غزل صائب تبریزی

بسمه تعالی

غزل

خوانش: 322

سپاس: 14

تعداد نظر: 30

 

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 383

سپاس: 9

تعداد نظر: 18

استقبالی از غزل صائب تبریزی

بسمه تعالی

غزل

خوانش: 353

سپاس: 16

تعداد نظر: 31

تعداد نقد: 2

استقبالی از غزل صائب تبریزی

بسمه تعالی

غزل

خوانش: 203

سپاس: 7

تعداد نظر: 25

 

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 162

سپاس: 13

تعداد نظر: 22

 

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 169

سپاس: 10

تعداد نظر: 16

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 162

سپاس: 5

تعداد نظر: 20

 

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 282

سپاس: 15

تعداد نظر: 38

 

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 177

سپاس: 13

تعداد نظر: 30

 

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 197

سپاس: 13

تعداد نظر: 26

تعداد نقد: 2

 

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 185

سپاس: 10

تعداد نظر: 20

بسمه تعالی

در قابِ سبزِ عالم ، چون شعرِ انتخابم

غزل

خوانش: 164

سپاس: 10

تعداد نظر: 25

بسمه تعالی

دل اگر می شود از آینه رویان غافل

غزل

خوانش: 193

سپاس: 8

تعداد نظر: 22

بسمه تعالی

هر جا که خارِ خُشکی ست ، چشمِ ترِ سَحابم

غزل

خوانش: 133

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

بسمه تعالی

بیشه ی تَفتیده ، شیران را به فریاد آورد

غزل

خوانش: 308

سپاس: 13

تعداد نظر: 24

بسمه تعالی

عُمر تا باقی ست کامل کن عیار خویش را

غزل

خوانش: 239

سپاس: 18

تعداد نظر: 26

استقبالی از غزل صائب تبریزی

غزل

خوانش: 154

سپاس: 8

تعداد نظر: 18

بسمه تعالی

غنچه تا گل می شود از خنده در گلزار تو

غزل

خوانش: 157

سپاس: 9

تعداد نظر: 14