🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حدیثِ عشق

(ثبت: 241428) شهریور 5, 1400 
حدیثِ عشق

 

حدیثِ عشق، قلم را که بر نمی تابد
به عشق رفته بجز عشق، سر نمی تابد

دری که عشق ببندد، سپاه عالم را
به پایه اش زچه آری؟ که در نمی تابد

اگر که برق زَری دیدگان به خود دوزد
بـه چشمِ مردمِ آزاده ، زر نمی تابد

حریص چرخ، کمر را چه خوش برقصاند
مرا که جز به نگارم کمر نمی تابد

گواه شعرِ تَرم را حکایتی زیباست
به دستِ خلق، مگر شعرِ تَر نمی تابد؟

چراغ دین و هدایت به بوم و بَر روشن
به ذهنِ خامُشِ خفاش، گر نمی تابد

به چشم خفته در این دهر، این عجب نَبوَد
ستاره ی سـحری در سحر نمی تابد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 6, 1400

    سلام
    غزلی زیبا و دلنشین خواندم
    قلم تان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. نسرین حسینی

    شهریور 7, 1400

    بسیار زیبا بود ودلنشین درودها برشما
    قلمتون مانا 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا