🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حذف شده

(ثبت: 252151) مهر 25, 1401 

 

مگر چه پیش آمده‌ست؛
که تمام واژه‌ها گم شده‌اند-
از دایره‌ی احساسم؟
وقتی به تو فکر می کنم.

آه
“تو”،،، حذف شده‌ای!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    مهر 25, 1401

    درودها بانو طیبی

    بسیار زیبا و خوش حس بود این شعر

    تندرست و شیرین کام باشید

    دستمریزاد💐💐💐💐💐💐

  2. درود برشما سرکار خانم طیبی
    دستمریزاد با ذوق و‌پر احساس قلم زدید💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا