🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف قدیم

(ثبت: 236231) بهمن 23, 1399 

دیوان اشعار حسن مصطفایی دهنوی
« حرف قديم »

اين ره همان دو راهيست، در پيش آدم و ديو
بحثـش مگر نـخواندي از دوره ي سليمان
دستگاه آفرينش ، اين حرفها بيان كرد
معلوم شد به جمعند،وحش و طيور و حيوان
فرماندهان اين ملك ،سود و ضرر نخواهند
گر ملك آدمي را ، يكسر كنند ويران
سلمان كه پارسا بود، ابوذر هم عرب بود
آنجا دو دسته كي بود،در فرقه ي مسلمان
ياران حسن دوباره ، حرف از قديم گويد
دستان سرا بسازد ، در خاك ملك ايران

٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 23, 1399

    درود بر شما
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا