🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف ها دارند هر یک آسمانی جان من

(ثبت: 219704) دی 13, 1398 

 

آسمان را آرزویی هست باشد هر زمان
همنشینی با زمینی فردهایی آسمان

یاد کن آن لحظه ای را آسمان کرد آرزو
لحظه می شد چون زمینی بوسه ای بر پای آن

پای آن را بوسه باران انبیا را خاتم او
با ولایت خاتمی عهدی ببندد در امان

حرف ها دارند هر یک آسمانی جان من
گر چه دارم آسمانی جایگاهی لا مکان

گوشه ای بنشسته در کُنجی خراباتی زمین
گاه گاهی آسمانی را تماشا سیر هان

کی رسد آن آسمانی جلوه ای محبوب ما
خلق گیتی را رها از دست بی حد ناکسان

گر فنا ، دوری ببینم صالحان را ، ای ولی
رؤیتی قائم قیامی تحت فرمان در جهان

ولی اله بایبوردی

13 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    دی 13, 1398

    درود و ارادت
    جناب بایبوردی نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷

    • سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🍃🍃💐🌿💐🍃🍃

  2. سلام استاد عزیز
    شعر بسیار عالی و بدون نقص
    بود
    دستمریزاد

    زینب س امروز عزادار تو شد

    ای مدافع حرم

    تسلیت
    روحش شاد

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رضائی گرانقدر

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حضرت دوست

      🌈🌈🌺🌹🌺🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا