🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حریر از پیکر این شعر لغزید

(ثبت: 5344) دی 26, 1396 

به تقدیرم مرا این بار نسپار

به خاکِ تیره ی ناچار نسپار

مسیر قایق بی بادبان را

به موجِ گیجِ دریابار نسپار

حریفِ سوزِ سرما سینه ی توست

مرا دست سیاه غار نسپار

نگیر از من نگاه روشن ات را

به آشوبِ شب ام نسپار نسپار

پرِ پروازِ بی پروای عشقی

به خاطر، غیر از این اقرار نسپار

بلورِ مرمرِ تردِ دل ات را

به جز عشق ام به هیچ عیار نسپار

حریر از پیکر این شعر لغزید

به دستِ پرده ی اسرار نسپار

در آغوش ات بگیرم تنگ امشب

به روزِ وعده ی دیدار نسپار

                           

                                        

نظرها
  1. اکبر رشنو

    دی 26, 1396

    درودها

    چقدر عالی و ا رزنده

    " حریر از پیکر این شعر  لغزید "

    بواقع  همین طورست

    وهمه و همیشه اشعارتان مشحون لطف و ارجمندیست

    ودرخور تقدیر

    و

  2. مهران اسدپور

    دی 26, 1396

    درود و دستمریزاد بانو عسکری ارجمند…

    کسب فیض شد …

    توفیقتان روز افزون باد.

  3. طارق خراسانی

    دی 27, 1396

    سلام و درود بر  فرزانه ی  شعر  و ادب 

    اگر چه  سختی های  و  تلخی زندگی  ما را نیمه جان کرده است  ولی اینگونه اشعار  زیبا و نغز و شیرین و   دلنشین  زندکی  را  به کام ما شیرین می کند .

    سپاس  از این شعر  ارزنده ی شما

    در پناه خدا شاد زی

    • درودها پدر گرانقدر شعر پاک

      سلامت باشید و برقرار به روشنی و مهر

  4. سمانه تیموریان

    بهمن 5, 1396

    زیبا و دلنشین

    دلمریزاد 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا