🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حریم عشق ..

(ثبت: 3986) اردیبهشت 16, 1396 

بسمه تعالی

 

سایه را   روشن نمی سازد فروغ آفتاب

آسمانی می کند  آیینه ها را    مــاهتاب

 

سرسری نگذر تو از آب روان زندگــــــــــی

می رود در ریشه ی گل  می شود روزی گلاب

 

فکر اندک   بهتر از یک عمر بی تدبیری است

قطره ای در برکه    بهتر باشد از برق ســراب

 

تیرگـــی  از دل نخواهد رفت  با نور چراغ

سینه ی پر کینه می ماند همیشه دل خراب

 

دل سپردن بر حریم عشق  نوعی حکمت ست

ای دل از سیمای زیبای غـــــــزالان  رو متاب

 

بعد از این دیگر  نیازی بر می و میخانه نیست

جام لب های تو  کرده  بی نیازم     از شــراب

 

روزگارم  مثل چشمان سیاهت شد سیـــــاه

بیشتر آغوش خود را باز کن   کم کن عتاب

 

خواب می بیند کسی که چشم هایش بسته است

چشم خود را باز کن   تا آب بینی  جــای خواب

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):