🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسادت

(ثبت: 258126) فروردین 18, 1402 

 

جوجه‌ها که مادرشان مرد
از جیک‌جیکشان فهمیدم،
به من حسودیشان شد.

#رها_فلاحی

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1402

    سلام

    نه دخترم به تو حسادت نورزیده بودند
    تو را به نوازششان می خواندند

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 18, 1402

    درود بر شما
    🌹❤️🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 18, 1402

    سلام و درود

  4. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 20, 1402

    آفرین رها خانوم خوشکل

    دوست دارم

    👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا