🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسرت لب ماه

(ثبت: 3295) بهمن 16, 1395 
حسرت لب ماه

حسرت لب ماه
بردل خورشید مانده است
میترسد با یک بوسه
بسوزاند اورا 

زهرانادری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):