🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسِ خوشبختی

(ثبت: 6366) مرداد 5, 1397 

سـاعـتِ پنـج شـد و قـول و قرارِ من و تو
بـاز پنهــان شـدن از ایـل و تبــارِ مـن و تو
.
عصـرِ آرام و دل انگیـز و قشنگیست گلــم
هر چـه زیبایــیِ دنیــاست نثــارِ مـن و تـو
.
کافـه ای منتظــرِ آمــدنِ مــا شــده اســت
حسِ خوشبختیِ مـا  دار و نـدارِ مـن و تو
.
من و تو مـا شـده ایم و دلمان قـرص شده
کـم نیـــاوردن از امــروز شعــارِ مــن و تــو
.
به گمانم که خدا خواسته عـاشق بشَـویــم
نظـــرِ مثـبــتِ تقدیـــر کنـــارِ مـــن و تـــــو
.
علیرضا آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):