🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسین

(ثبت: 262399) مرداد 6, 1402 
حسین

 

کهکشان را، زمین زدند خسان

می کشندش به کینه، بوالهوسان

هلهله می کنند شَرنَفَسان

آزاد افتاد

آزاد جان داد

آزاد (،) آزاد(،) آزاد

امروز امّا

مصدر مهر آسمان را

مصادره می کنند

تازه کسان

هستیِ هر دل است و

صدر دو عالم

هماره

عشق خدا

حسین

 

(سروش عاشورایی_
محمدعلی رضاپور)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    مرداد 6, 1402

    سلام و عرض تسلیت

    نفس شما گرم
    آفررررین

    در پناه خدا 🌱🙏🖤🙏🌱

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 6, 1402

      سلام و درود و ارادت
      عرض تسلیت
      التماس دعا
      خداوند، یار و نگهدارتان

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 6, 1402

      السلام علیک یا اباعبدالله
      و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
      علیک منّی سلام الله
      ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
      و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
      السلام علی الحسین
      و علی علیّ بن الحسین
      و علی اولاد الحسین
      و علی اصحاب الحسین
      ❤️🙏

  2. شیدا شهبازی

    مرداد 6, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست👌

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 6, 1402

      سلام و درود و سپاس تان
      اجرتان با امام حسین ❤️🙏

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 6, 1402

      السلام علیک یا اباعبدالله
      و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
      علیک منّی سلام الله
      ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
      و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
      السلام علی الحسین
      و علی علیّ بن الحسین
      و علی اولاد الحسین
      و علی اصحاب الحسین
      ❤️🙏

  3. naabsora

    مرداد 6, 1402

    شاعر ارجمند
    در صورت تمایل برای چاپ اشعارتان در کتاب مشترک به وسیله انتشارات ماهواره با ایمیل من تماس گرفته و جزییات را دریافت نمایید
    naabsora@yahoo.com

  4. علی مزارعی

    مرداد 8, 1402

    درود
    زیبا سروده ای است
    دست مریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا