🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لا

(ثبت: 243456) آذر 24, 1400 

 

حس ها حیرانند
که چنین،
مسجّل و ملموس

در گذرِ لحظه هایند، با من!

دل را
لای آن ها می دوانم

و از جامِ
هر حس، جرعه ای سر می کشم
_
_
_

آخ، چه شرابی
این لا ست

که، چنین، لا مجال
مستم می کند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 24, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند چون همیشه زیبا و
    . تفکر بر انگیز سروده اید
    . روزگارتان شادمان باد 🌺🌺🌹

    • محمد حسنی

      آذر 25, 1400

      درود
      سپاس استاد زیبا بینید
      سایه تون مستدام

  2. فریبا نوری

    آذر 24, 1400

    آخ، چه شرابی
    این لا ست

    🌺👏🌺 درودها

    • محمد حسنی

      آذر 25, 1400

      درود فراوان از حضور و تحسین شما استاد گرامی که بانی انگیزه ما در ابتدای راه است
      مانا باشید🍂🍂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا