🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضرت صادق ع

(ثبت: 228141) خرداد 29, 1399 

 

حضرت صادق ع

سحری شعله به دامان دقایق دارد
نکته ها در پس گلبرگ حقایق دارد

مکتب آل محمد ز پریشانی خویش
جگری خون ز غم حضرت صادق دارد

عمر با برکت او گستره جان ها شد
نغمه در نغمه ز پیغام شقایق دارد

آنقدر ظلم و ستم دید ز تاراج خزان
که رخی زرد ز آلاله ی عاشق دارد

راستی گوهر نابیست که در خاطره ها
ریشه در آینه ی هرچه خلایق دارد

شرر زهر جفا تاب و توانش را برد
شکوه از غارت منصور دوانق دارد

◇ بمناسبت روز شهادت امام صادق ۱۳۹۹

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 29, 1399

    با سلام و درود ویژه خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا
    اجرکم عندا…
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • علی معصومی

      خرداد 29, 1399

      درود ها بر شما
      جناب رشیدی راد نازنین
      ما با دعای خیر شما زنده مانده ایم
      🙏🌿🌿🌺🌸🌺🌸🌺

  2. طارق خراسانی

    خرداد 29, 1399

    درود بر جناب معصومی

    تسلیت عرض می کنم

    حضرتی که به غلامی درش از سر صدق
    بعدِ خورشید فلک بوسه ی طارق دارد

    در پناه خدا

    🌹

    • علی معصومی

      خرداد 29, 1399

      سلام حضرت استاد
      و
      چه نیکو بیتی
      🌿🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا