🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حمایت زینب شنیدنی است

(ثبت: 214806) شهریور 22, 1398 

حمایت زینب شنیدنی است

با ساربان حکایت زینب شنیدنی است
از نیزه ها روایت زینب شنیدنی است

بر طعنه های مردم بازار و شهر شام
با فاطمه شکایت زینب شنیدنی است

کی می رسد بمقصد خود کاروان غم؟
فریاد بی نهایت زینب شنیدنی است

با ارغوانترین لب و دندان و خیزران
شیوا ترین کنایت زینب شنیدنی است

در مجلس تلاوت قرآن و طشت زر
گلواژه های آیت زینب شنیدنی است

از کودکان و خیل اسیران شاه دین
آوازه ی حمایت زینب شنیدنی است

در پیچ و تاب نهضت خونین کربلا
نیکو ترین سعایت زینب شنیدنی است

معصومی آنچه را که عیان شد به روزگار
چون مادرش درایت زینب شنیدنی است

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 22, 1398

    سلام و درودها

    استاد معصومی ارجمند

    در مجلس تلاوت قرآن و طشت زر
    گلواژه های آیت زینب شنیدنی است

    اجرتان با ولایت

    🌺🌺🌺🌹🌺🌺🌺

  2. مينا امينی

    شهریور 22, 1398

    درود هنرمند بزرگوار

    مانا باشید 🌹🌸🌹

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 22, 1398

    … سلام و عرض ادب و خدای حضرت زینب (س) یار و یاورتان….

  4. سید رضا هاشمی

    شهریور 30, 1398

    درودها

    به دل نشست و دل شکست

    برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا