🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوری

(ثبت: 6147) خرداد 23, 1397 
حوری

بهشت
چشمهایت بود
وگرنه، دل عاشق
#حوری
می خواهد چکار؟
.
.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. Z .M

    خرداد 24, 1397

    درود برشما جناب حمزه زاده گران ارج

    بسیار زیبا و عالی

    در پناه حق

    • سهند حمزه زاده

      خرداد 24, 1397

      بسیار متشکرم بانو ، زیبا نگاه پر از مهر شماست…