🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حی الی عشق

(ثبت: 239) آبان 26, 1394 

ز شهر بانگ موذن رسید بر گوشم
و من به حی علی خیر عشق میکوشم
سپاه تیره ی مژگان تو وضو میساخت
نماز شکر بپا میشود در آغوشم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. شاعر فرزانه
    بي نظير

  2. شاعر فرزانه
    بي نظير

  3. سمانه تیموریان

    آبان 27, 1394

  4. طارق خراسانی

    آبان 27, 1394

    • حامد نصیری

      آذر 5, 1394

      سلام دوباره و عرض ادب استاد

  5. نگار حسن زاده

    آبان 27, 1394

    درود بر شما

    بسیار بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا