🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطراتت

(ثبت: 5341) دی 25, 1396 
خاطراتت

راستش را بخواهی
چند باری عاشق شده ام
یکبار عاشق تو
یکبار عاشق عکسهایت
یکبار عاشق خاطراتت
تو رفتی 
عکسهایت پاره شدند
اما خاطراتت 
پای دردهایم میسوزند…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 27, 1396

    سلام و درود

    بسیار زیبا  و پر احساس سروده اید

    در پناه خدا

  2. سمیه

    اردیبهشت 4, 1403

    عالی 👏👏👏حرف دل..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا