🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطرات تلخ

(ثبت: 1862) تیر 10, 1395 
خاطرات تلخ

بادی شبیه مرگ در اندام خاطرات 
آشفته می وزید بر آرام خاطرات 

در حجم نغمه های پریشانی خیال

حل شد دل از حقیقت گمنام خاطرات

افسوس خسته در رگ ابهام این سرود

جاری شد از دلم شب زرفام خاطرات 

او یک مسافر است آغاز قصه بود

پایان این سفر تب گمنام خاطرات

از انتظار فاجعه هر لحظه می نشست 

ترسی نخوانده در چه سرانجام خاطرات
.
– بچگیام –

فروردین 95