🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خالی

(ثبت: 238474) اردیبهشت 8, 1400 

 

سفره
خالی بود
دستی پر از پینه
ستون شد
بر سری
تا پایین نیفتد
قطره اشکی
جاری شداما
بر خالی سفره

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 8, 1400

    🌿🌿🌿

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1400

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    درودتان

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا