🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه‌ی تو

(ثبت: 269450) اردیبهشت 12, 1403 

 

زیر نور ماه،
پلاک خانه‌ی تو،
–چهارده‌ست!

#لیلا_طیبی (صحرا)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 12, 1403

    درود بانو
    کوتاه زیباییست.
    قلمتان سبز و وجودتان پر مهر🌺🌺🌺💐💐💐

  2. محمد ورچندی

    اردیبهشت 12, 1403

    چهارده!!!
    زیرکانه بود.
    زیبا

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 12, 1403

    درودتان🌹

  4. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 14, 1403

    عااالی دستمریزاد قلمتان نویسا مهربانی زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا