🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه خورشید

(ثبت: 220292) دی 11, 1398 

 

با تو تا خانه خورشید سفر خواهم کرد
دل به دريا زده و کارِ دگر خواهم کرد

بی هراس از غم هر حادثه و سختىِ راه
تا به سر منزل مقصود خطر خواهم کرد

دیو و دد در ره و سخت است، ز آن بیمی نیست
دست در دست تو آسوده گذر خواهم کرد

شب سردی ست، دلم باز چنین می گوید
كه شب تیره به شوق تو سحر خواهم کرد

گِردِ پروانه نديده ست كسى چرخش شمع
من به گِردِ رخ پروانه سفر خواهم کرد

9 دی ماه 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما بزرگوار
    شعر زیبای رو مهمان طبع لطیف شما بودم
    🌹🌹🌹🌹🌹
    زنده باشید و برقرار
    قلمتون همواره نویسا
    🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1398

      سلام و درود

      مانند همیشه لطف انحضرت شامل حال حقیر شده است
      سپاس از خضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. شب سردی ست، دلم باز چنین می گوید
    كه شب تیره به شوق تو سحر خواهم کرد

    به امیدی شب ها را سحر می کنم

    دلنمیراد استاد ارجمند

    تقدیمی : 🍃

    با تو هر جا ، بی تو در ویران سرا
    پایِ دیواری خرابی مرگ را

    انتظاری می کشم چشم انتظار
    آرزویی می کنم جان را فدا

    ولی اله بایبوردی

    11 / 10 / 1398

    🌈🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈🌈

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1398

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضوراان

      در پناه خدا

      🌿🙏❤️🙏🌿

  3. گِردِ پروانه نديده ست كسى چرخش شمع
    من به گِردِ رخ پروانه سفر خواهم کرد
    💫
    به به چقدر این شعر انرژی داشت چقدر شور مثل همیشه از نور سرشار بود قلمتان بابای خوبم
    دور احساستون بگردم چون شمع شعرتون که به گرد پروانه ی نازنین…
    فوق العاده بود بی شائبه و از صمیم قلب، کودکانه بگویم کیف کردم😊❤

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1398

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضور دختر عزیزم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  4. سفر بخیر استاد مرا نیز با خودت ببر اینجا من
    از تاریکی می ترسم!
    🙏🙏🙏🙏🙏

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1398

      سلام استاد گرانمهرم

      باور بفرمایید در سفرهای خیالی خیلی حال می کنم
      فدای شما

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  5. علی معصومی

    دی 12, 1398

    درود و ارادت
    جناب خراسانی نازنین
    ….
    غزلی عرفانی و تغزلی عاشقانه در نزد جانان، حال و هوا میخواهد، ابزار ذوق شادی را باید در حال و هوای آن ذوب کرد که این چنین زیبا و پخته شود.
    دلمریزاد.

    تا دم صبح و سحر مانده که خورشید رسد
    امشبی با رخ ات ای ماه بسر خواهم کرد

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا