🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک بر سرم کردند

(ثبت: 224740) فروردین 17, 1399 

 

خواستم چشمه ای روان باشم/

روشنی بخشِ جسم و جان باشم/

با همه، خوب و مهربان باشم/

بارها خاک بر سرم کردند.//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 17, 1399

    سلام استاد رضاپور
    زیبا و آموزنده.
    بمانید

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 17, 1399

      سلام و درود و سپاس
      استاد زمانیان عزیز🌹🌹🌹

  2. سلام و ارادت بزرگوار

    بسیار زیباست

    پایدار باشید

  3. سپیده طالبی

    فروردین 17, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام استاد گرامی
    فرارسیدن سال نو را به حضور تان شاد باش می‌گویم
    سروده تان زیباست و تامل برانگیز
    دلتان مالامال از امید باشد و روزگارتان سبز🌺

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 17, 1399

      سلام و درود و سپاس

      ایام بکام تان
      در پناه خدا🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا