🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر از بوسه خنجر نداری

(ثبت: 258935) اردیبهشت 22, 1402 
خبر از بوسه خنجر نداری

خبر از بوسه خنجر نداری
خبر از غنچه بی سر نداری

تو اعدام صنوبر را ندیدی
خبر از لاله پر پر نداری
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 22, 1402

    درودو سپاس بر شاعر بزرگوارو فرهیخته ام جناب کریمی بزرگوار

    دستمریزاد عزیز رباعی زیبا و درد آوریست که تصویری از اوضاع و شرایط امروز را به نمایش گذاشته است و و نمود و نمادی است که هم شاعرو وهم
    شعرش فرزند زمانه اند

    مهرتان افززون و ارادتم فزونتر باد

    🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام و درود

    مضمون عالی ست این اثر زیبا به لحاظ ارتباط مصرع سوم با چهارم کمی نیاز به ویرایش دارد.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 22, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا