🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداوندا در این دوران نیرنگ

(ثبت: 258967) خرداد 6, 1402 
خداوندا در این دوران نیرنگ

خداوندا در این دوران نیرنگ
که دنیا را گرفته منطق جنگ

شده قلب تمام مردم شهر
شبیه یک بیابان پر از سنگ
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 6, 1402

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا