🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدایا باتو ام

(ثبت: 3399) بهمن 29, 1395 

 

خدیا باتو ام

 

امشب از دنیا رها هستم خدایا باتو ام

از من و من ها جدا هستم خدایا باتو ام

 

ساکن محراب عشقم هردودستم سوی توست

مست عطر ربّناهستم خدایا باتو ام

 

هربلایی برسرم آید ندارم شکوه ای

با رضای تورضا هستم خدایا باتو ام

 

دردها را دارم که درمانش فقط دردست توست

خسته از دارالشفاهستم خدایا باتو ام

 

غم نشسته تخت جانم بیقرارم بیقرار

مُطمئنّم هرکجاهستم خدایا باتو ام

 

دست یاری بر مگیرازمن که هیچم بی توهیچ

طعمه دار فنا هستم خدایا باتو ام

 

شعرهایم با تو بر دلها اثردارد”سلیم”

ورنه من مُشتی هجا هستم خدایا باتو ام

قاسم پیرنظر (سلیم)