🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدای نامه

(ثبت: 220202) دی 8, 1398 

 

شب معطر بود با بویِ خدا
ماهِ شب شد رَهنما سویِ خدا

ناگهان بارانِ حق خیسم نمود
شد روان بر پیکرم جوی خدا

گُم شدم در کوچه های این جهان
تا که من پیدا کنم کُویِ خدا

من غریبی مانده در راهِ دراز
کو نشانِ نور و سوسوی خدا

غرقه ام در دِجله های معرفت
غرقه گی خواهم در آمویِ خدا

حاجبِ شب کرده پنهان در خودش
گفتَنَش کفرست و آن رویِ خدا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا