🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی معصومه محمدی سیف
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: تهران
بیوگرافی:

دکتری سیاستگذاری فرهنگی. جامعه شناس و پژوهشگر فرهنگ اقوام
Imail:iranian_researcher1@yahoo.com
Tlgrm.me/M_MohammadiSeif
https://www.instagram.com/masoume.mseif/

آخرین اشعار معصومه محمدی سیف

باید آواز بخوانم

معصومه محمدی سیف 13 اسفند 1401

 

نمی‌خواهم از یادها بروم.

خوانش: 118

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

آبادان، سرزمین همیشه آباد من

معصومه محمدی سیف 13 خرداد 1401

 

من با آبادان نفس می کشم

خوانش: 252

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

به خوزستان برمی گردم

معصومه محمدی سیف 11 مرداد 1400

 

به خوزستان برمی گردم

خوانش: 162

سپاس: 1

دیوانه‌های بی ‌لبخند

معصومه محمدی سیف 04 اردیبهشت 1400

 

نمی دانم چرا زن ها هیچ وقت نمی‎خندند.

خوانش: 235

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 1

قهوه ام سرد می شود

معصومه محمدی سیف 12 دی 1399

 

قهوه ام سرد می شود اما، فالم را می گیرد

خوانش: 174

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

آخرین نوشته های ادبی معصومه محمدی سیف

من سال‌هاست که تنهایم

معصومه محمدی سیف 18 دی 1398

 

من سال هاست که از خود دورم و در لانه‌ی گنجشکی آشیان دارم،

خوانش: 799

سپاس: 1

تعداد نظر: 1