🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدای پاک

(ثبت: 270664) تیر 13, 1403 

 

خدای پاک
و الف حرف آخر خداست
آنجا که نام اعظمش را خواندم
به الف که رسیدم پرستیدنش آغاز شد
بگذار آویزان بماند لوچه شیطان
که ابراهیم تا آخر پرستش کرد خدایش را

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    تیر 13, 1403

    درود بر جناب خلیلیان عزیز
    امیدوارم در این مسیر ثابت قدم بمانید و لطف پروردگار مثل همیشه جاری در زندگیتان باشد.
    شاد و سلامت بمانید.🌺🌺🌺

  2. درودتان باد استاد
    به همراهی شما
    دلبسته ایم
    برقرار باشید

  3. امیر راهین

    تیر 13, 1403

    درود بر جناب خلیلیان چه احساس پاک وزلالی
    احسنت بر این قریحه پاک
    بهره بردیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا