🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اتحاد پاک

(ثبت: 270633) تیر 12, 1403 

اتحاد پاک

در هوای خوب روی منقل
چند زغال آتش بزن
روی زغال‌ها توری سیمی گذار
روی توری قوری چینی گذار
توی قوری، چای از عطر دارچینی گذار
جام‌های نوش چای آماده کن
از نبات و پولکی استفاده کن
چای ریز در استکان و نعلبکی
در سینی گذار
تا نریزد چای روی کسی
بعد آن بگذار پیش دوستان
گپ و گفت آور در میان
آنکه پیکی نوش کرد
شد نمک گیر ، آید در کنار
او برادر گردد و هم دوست و یار
اتحاد با این سادگی
می آید به دست
نفرین برنفاق
اتحاد نمی آید بدست با اتفاق
هزینه کم میخواهد
زغال و چای و یک شاخه نبات
و زیلویی برای نشستن در یک اتاق

ابراهیم خلیلیان

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. تیر 12, 1403

    سلام آقای خلیلیان هروقت بیکارمیشوم وفرصتی پیدا میکنم ازاینترنت شعرمیخوانم شعرهای خیلی ازعزیزان آنقدرادبی است نمیتوانم خوب معنی کنم ولی شعری ازشماخواندم اتحادپاک که راحت معنی آن رامتوجه شدم بقیه شعرهای شمانیزبرای بنده جذاب بود دستمریزاد

  2. درودتان باد شرمنده می کنید

  3. باسلام خدمت خلیلیان بزرگوار
    شعری خوندم ساده و روان که گردشی در طبیعت را به زبان شعر بیان می کرد و پر محتوا بود از اینکه مسائل و حوادث روز به زبان ساده بیان می شود خوب است
    موفق باشید و شاعر بمانید

    • درودتان باد افتخاری است
      آشنایی بابزرگوار ی چون جنابتان

  4. امیر راهین

    تیر 13, 1403

    درو د شعرتان پاک وعالی ست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا