🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ابراهیم خلیلیان

مرگ پاک

در سالنی خلوت از یک ساختمان قدیمی

خوانش: 24

سپاس: 2

بی بی پاک

بعد از آنکه ایوه را آب گرفت

خوانش: 29

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

مهپری

قرص ماه در آسمان کامل شد

خوانش: 28

سپاس: 2

 

قلب پاک

خوانش: 31

سپاس: 1

اشک پاک

آنقدر وجدان بیدار شد

خوانش: 45

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

شعرپاک

شعرچه وقت می آید؟

سایر

خوانش: 37

سپاس: 4

تعداد نظر: 1