🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدای یگانه

(ثبت: 245000) بهمن 12, 1400 

 

دسته دسته ترانه می خواهم
غزلی عاشقانه می خواهم
نو بهار است جوانه می خواهم
بهر شادی بهانه می خواهم
از خدای “یگانه” می خواهم
برای دوستان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 12, 1400

    سلام و درود و ارادت،
    سپاس که سروش هایی زیبا
    می سرایید.
    نوبهاری و پر از جوانه باد باغ خاطرتان
    🌿🌿🌿🌷🌷🌷🌿🌿🌿

  2. درود بیکران استاد
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا