🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خرده نان

(ثبت: 235195) دی 16, 1399 

« خرده نان »

از بس كه ضربه خوردم از بهر خرده نان
ترسم ديگر كه آبي و نان، در دهان كنم
صد داد از اين زمانه، به ديندار دشمنس
صد بار اگر طريقه ي اين امتحان كنم
دنيا براي مردم بي دين، خوش آمدس
اين حرف ثابت است، بـبايد بيان كنم

٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما🍃

    • سلام و درود بانو
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا