🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خزان بر باغ افکارم خزیده/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255822) بهمن 20, 1401 
خزان بر باغ افکارم خزیده/ابوالقاسم کریمی

 

خزان بر باغ افکارم خزیده
تمام تار و پودم را دریده

چرا نقاش تقدیر دو عالم
مرا در حال غم خوردن کشیده؟!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 20, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی و روان و زیبا

    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

  2. غلامحسین جمعی

    بهمن 20, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد دوبیتی زیبایی است
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا