🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خطوطِ حامل

(ثبت: 266974) دی 22, 1402 

 

نت‌ها
کلیدها
و رازی که هرگز نیامد
در هیچ‌یک از کتاب‌های مقدس:

روح،
مَجازِ مُرسل است
ممنوع می‌کند ملاقات را
امّا می‌پیچد صدایش
گاهی در صومعه
گاهی در گالش‌های تِرِزا

آبی خاکستری آبی

در قطعۀ عشق
آنچه اعجاز می‌آفریند
همان‌پرده‌ای‌ست
که هرگز به گوش نمی‌رسد

ناسازه‌ای مرموز
از خطوطِ حامل
که بن‌مایگانِ محبوبِ غایبند
در انجیلِ آواها.

 

1402.07.09

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    دی 22, 1402

    درود و دستمریزاد 👏👏👏💐💐💐

  2. اکبر رشنو

    دی 22, 1402

    درودها بسیااار

    همیشه عااااالی

    بانو نوری گرامی
    🌹🌹🌹🌺🌺🌺🍃

  3. احسنت خانم دکتر نوری ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    👏👏❤️👏👏🌸👏👏🌺🌿🍃

    • فریبا نوری

      دی 22, 1402

      درود و سپاس فراوان از محبتتان

  4. طارق خراسانی

    دی 22, 1402

    سلام دختر فرهیخته و شاعرم

    زندگی اگنس غنچه بویاجیو یا مادر ترزا راهبهٔ کاتولیک آلبانیایی را سال ها پیش مطالعه کرده بودم اگر نظر شما در شعر ایشان باشد این زن نیکو کار ترویج دهنده فرهنگ خیریه در هندوستان بوده است و صرفنظر از محتوای شعر یادی از ترزا کاری عالی ست و ترویج فرهنگ مهربانی هاست.

    سپاس از به اشتراک گذاردن این نفیسه

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏👏🌱

    • فریبا نوری

      دی 22, 1402

      درود و سپاس فراوان از مهر حضور و محبت همیشگی تان به این صفحه.
      بله دقیقا منظور همان مادر ترزاست سپاس از اشاره ارجمندتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا