🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خــــدایـا …

(ثبت: 6210) تیر 7, 1397 
خــــدایـا …

بنام خدا
 

”    خــــــدایـــا …  “

خدایا قامتی بشکسته دارم

گناهانِ کثیرم کوله بارم
خدایامن دراین دنیای فانی

دگر همراهُ غمخواری ندارم
خدایا گفته ای اِنّی قَریب

نباشد حاجتی هستی کنارم
خدایا ذکر نام با شکوهت

بُوَد آرامش و صبر و قرارم
خدایامن خزانی سرد و خامش

نمازصبح من فصل بهارم
خدایا آیه ی اَمَّن  یُجیبم

حکایت می کند از حال زارم
خدایا آیه ی لاتَقنَطو را

چو خوانم مثل ابری اشکبارم
خدایادر شب پرنور جمعه

شنیدی نغمه ی کَم مِن عِثارَم
خدایاگردُعا و ذکر وحالی است

ز این خاطربُوَد بیمار یارم
خدایا  تا در آغوشت بمیرم

تو میدانی پریش روزگارم

……

التماس دعا
بااحترام ؛ علی رفیعی ( امید )

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا