🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلوت احساس

(ثبت: 244456) دی 25, 1400 

 

عشق را در خلوت احساس می جویم هنوز
قصه ی جانسوز دل با خویش می گویم هنوز

وقت شب می چینم از تاک نگاهم خوشه ای
تا برافروزد فضای تیره ی کویم هنوز

قطره قطره می فشانم اشک از مینای چشم
نرم نرمک دامن مهتاب می شویم هنوز

بی تو حتی چلچراغ آرزوهایم شکست
تا برافروزم چراغی در تکاپویم هنوز

لاله سان داغی به دل در خارزار آرزو
دیده در امواج خون لب تشنه می رویم هنوز

می گشاید چشم در من خفته ای دیر آشنا
می گریزم گرچه اما بنده ی اویم هنوز

در ستاره آسمان سینه ام را شسته اند
تا بیابم کهکشانی راه می پویم هنوز

گرچه سنگین است بر دل کوه غم ای دوست لیک
من به این شادم که آری شعر می گویم هنوز

 

 

 

 

نقدها
  1. درود و احترام زیبا سروده اید این غزل استقبالی هم می تواند باشد از غزل استادعباس خوش عمل البته این احتمال هم می رود که غزل مورد اشاره را ندیده اید چه غزل جناب استاد در نوع تلفیقی سبک کهن و امروز و غزل حاضردرسبک کهن نیست
    هرچند تشریح و تبیین مولفه های غزل امروز هم بر این غزل شاید نوعی تملق به شمار آید که از تملق دوسویه بیزارم در هرحال شعرزیبایی است لذت بردم
    سطر پایانی نیازمند گیومه است :
    حق شعاران با شعور خود به حق ملحق شدند
    من به این شادم که آری شعر می گویم هنوز

نظرها
  1. تا بیابم کهکشانی، راه می پویم هنوز

    سلام و درود بر شما و پویایی تان🌹

  2. طارق خراسانی

    دی 25, 1400

    می گشاید چشم در من، خفته ای دیر آشنا
    می گریزم، گرچه اما، بنده ی اویم هنوز

    در ستاره، آسمانِ سینه ام را شسته اند
    تا بیابم کهکشانی، راه می پویم هنوز

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. فریبا نوری

    دی 25, 1400

    تا برافروزم چراغی در تکاپویم هنوز

    درود 🌷🌷🌷

  4. قطره قطره می فشانم اشک از مینای چشم
    نرم نرمک دامن مهتاب می شویم هنوز

    زیبا سرودید بانو🌷🌷🌷

  5. امیر بهنام گل

    مرداد 5, 1401

    درودها بانو حیدرپور ،ارجمند ،بسیار زیبا سرودید لذت بردم موفق باشید☺️🙏🌺🌺🌺🌺

    • مرداد 6, 1401

      سپاس
      ممنون از حضورتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا