🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده تلخ

(ثبت: 4938) آبان 3, 1396 
خنده تلخ

بی تو

لبریزتر از بارانم،

خنده تلخ من ازقهوه قاجار

بسی تلخ تر است…

دنیا.تیموری(ماهک)

۲۲/مهر/۹۶

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):