🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده درمانی

(ثبت: 266810) دی 20, 1402 

 

عمری نشد و نگاه تو آنی کرد
یک پلک زدن علاج ویرانی کرد
افسردگی ام خوب نمی شد اما
لب های تو باز خنده درمانی کرد!

#رحیمی_رامهرمزی
🔻🔻🔻🔻

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 20, 1402

    سلام و درود

    خدا را شکر امشب این شعر زیبا را خواندم

    افسردگی ام خوب نمی شد اما
    لب های تو باز خنده درمانی کرد!

    واقعیت دارد استاد
    من بارها و بارها چشم درمانی شده ام
    یعنی هرگاه عصبانی میشدم و اندوه تمام وجودم را فرا می گرفت به تصویر چشمی خیره می شدم و جالب این که نه تنها غم از وجودم رخت بر می بست بل شور و هیجان مثبتی تمام وجودم را در می نوردید!
    خیلی به دلم نشست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا