🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب

(ثبت: 239751) خرداد 20, 1400 
خواب

 

یک شب خواب می دیدم که بیدارم
که بیدارم…
اما هرگز ندانستم
روزی که برخاستم
فردای خوابم بود
یا فردای بیداری.‌‌..

جلال پراذران

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 20, 1400

    💐🌺🌷🌻🌸🌼🌹

  2. نسرین حسینی

    خرداد 20, 1400

    درود برشما 👌👌🌺🍃🌺

  3. درودتان باد بزرگوار و گرامی

    حق یارتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا