🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید

(ثبت: 2760) آبان 14, 1395 
خورشید

از  چهره ی خورشید یقین می ریزد 

از باد صدای دلنشین می ریزد

جمع آوری حروف  دست ابر است

باران کلمه روی زمین می ریزد

#عفت_نظری

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 15, 1395

    از  چهره ی خورشید یقین می ریزد 

    از باد صدای دلنشین می ریزد

    جمع آوری حروف  دست ابر است

    باران کلمه روی زمین می ریزد

    سلام و درود

    سپاس از اینکه هستید

  2. مينا امينی

    آبان 15, 1395

    درود مهربانو

  3. معصومه عبدالهی

    آبان 15, 1395

    درود بانو

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 15, 1395

    احسنت بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا