🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید دل آرا

(ثبت: 224509) فروردین 9, 1399 

 

خورشید دل آرا
•¤◇○◇¤•
پس از این باده مستانه به جامم ریزید
عطش از چهره ی جانانه به کامم ریزید

مژده آرید ز خورشید فروزنده عشق
نغمه در نغمه به آوای کلامم ریزید

هر چه شیدائی و دیوانگی و مستی را
در تماشاگه آئینه به نامم ریزید

آنچه دارم ز جهان نذر قدومش کردم
شاخه در شاخه کنید از سر بامم ریزید

کفتر جلدم و دلبسته به دُردانه ی او
آب و دانی اگرم مانده به دامم ریزید

گرد رخساره خورشید دل آرای جهان
“اِن یَکاد”ی به تمنای سلامم ریزید

تا که معصومی از این کوچه گذاری بکند
انتظاری به سر و چشم و پیامم ریزید

•▪︎◇◇◇□□●□□◇◇▪︎•

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام و درود

    زیبا و روان و دلنشین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏❤️🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 9, 1399

    سلام

    اجرتان با ولایت

    استاد معصومی عزیز

    دستمریزاد

    🌸🌸🌺🌷🌸🌸

  3. حامی شریبی

    فروردین 9, 1399

    سلام و صد درود
    بر مهر گان استاد قلم و احساس
    جناب معصومی گرامی
    درودتان باد مهر آفرین 🌹🌹

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 9, 1399

    درودتان استاد گرامی
    🙏🙏🍃💐💐💐

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 9, 1399

    🌹🌹🌹

  6. حسین قالیباف (تابان)

    فروردین 9, 1399

    درود فراوان استاد

    بسیار زیبا و خواندنی

    در پناه حق

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

  7. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 9, 1399

    درود ها استاد معصومی
    بسیار زیبا سروده اید
    سربلند باشید

  8. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 10, 1399

    استاد چه کرده اید ممنون که هستید🙏🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا