🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوش باور

(ثبت: 6371) مرداد 6, 1397 

بود در کیف پشت او دفتر

ساق پایش سفید چون مرمر

ساده لوح وظریف وخوش باور

سینه هایش شبیه دو کفتر

چشمهای عقاب دنبالش

موی مشکی طناب در پشتش

لاک آبی به پشت انگشتش

عشق چندین پسر توی مشتش

دلهره داشت؛داشت می کشتش

او که هفده نرفته از سالش

چشم گرد وقشنگ وآبی داشت

عینکی سبز وآفتابی داشت

رنگ ورویی گلی گلابی داشت

به دلش میل بی حجابی داشت

دور می خورد چرخ امیالش

موسی عباسی مقدم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):